Monday, October 17, 2016

Hma Trading System

Forex strategie 49 (Paraboliese HMA) Deur Gebruiker op November 21, 2011 - 03:16. Deur Egudu Emmanuel Hi almal, wil ek graag 'n baie eenvoudige strategie deel: Aanwysers: HMA stel om 40 Paraboliese Sar (verstek) Tydraamwerk: 15 min munt pare: euro / dollar en euro / JPY Reëls want Koop inskrywings, die HMA moet verander na groen en die SAID moet wees onder die kers. TP moet 50pips om 100pips wees terwyl stoploss moet wees wanneer jy 'n omgekeerde sein. Vir 'n sell orde, moet die HMA verander na rooi en die SAID moet wees op die top van die kers. Beide aanwysers nodig nie verander terselfdertyd, net verseker dat jy 'n handel wanneer albei dieselfde ding sê betree. 'N grafiek is aangeheg, die redlines toon inskrywing punte. l hoop jy goeie pitte met hierdie strategie te maak. l wil graag 'n professionele deskundige adviseur kode het 'n stelsel vir me. Removing Lag, vooruitspellingsdata Trading indekse Met die romp bewegende gemiddelde bewegende gemiddeldes gladde data en maak dit makliker om prysbewegings analiseer, maar hulle is geneig om te lag. Herersquos n marktydsberekening stelsel wat die lag verwyder en voorspellings toekomstige data. B houvas Uy amp werk sowel as die mark styg, maar die strategie val uitmekaar wanneer die mark tenks. Ons het 'n tydsberekening model om kapitaal te bewaar in af markte en identifiseer geleenthede in die markte. Is dit moontlik bewegende gemiddeldes is dikwels die beste manier om data spykers uit te skakel, en dié van relatief lang lengtes gladde data sowel. Maar bewegende gemiddeldes 'n groot fout, in die sin dat hulle lang Terugblik tydperke stel lag. Die oplossing is om die bewegende gemiddelde formule verander en verwyder die lag. Deur dit te doen verminder die moontlikheid van die bewegende gemiddelde oordoen die rou data wanneer die voorspelling van die volgende intervalrsquos aktiwiteit en dus die bekendstelling van foute. Herersquos hoe dit gedoen kan word. Die verwydering van die lag 'n nuwe tipe van bewegende gemiddelde wat ontwikkel is deur handelaar Alan Hull poog om hierdie probleem op te los. In hierdie variasie, 'n eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA) is die opsomming van data monsters gedeel deur die aantal monsters (N). Die Hull bewegende gemiddelde (HMA) accomplishes die smoothing deur gebruik te maak van die geweegde bewegende gemiddelde (WBA) en 'n vierkantswortel van N. Die berekening is dus: Stap deur hierdie formule: Neem die WBG van die laaste N / 2 data en vermenigvuldig dit met 2. Toe trek die WBG van die laaste N data. Nou neem wat waarde en gebruik die vierkantswortel van N. vind dan die WBG van die twee waardes (dit wil sê, die WBG sqrt van N van die onthou waarde). Sedert die vierkantswortel truncates waardes, moet die berekening n N dit is 'n perfekte vierkant soos 4, 9, 16, 25, 49, of 81. Die vergelyking van die SMA en HMA in Figuur 1 met 'n 81-dag gemiddeld ons vind kies dat die HMA is beide glad en reageer op die veranderende data, terwyl die SMA loop agter. Figuur 1: eenvoudige ma teen Hull ma. Hier sien jy 'n vergelyking van die SMA en HMA met behulp van data uit die QQQQ ETF. Die HMA is meer tydige as die SMA. 'N nege-dag gemiddeld getoon met die HMA in blou. hellipContinued in die Desember-uitgawe van tegniese ontleding van Voorrade amp Commodities Gedig van 'n artikel wat oorspronklik gepubliseer in die kwessie van tegniese ontleding van Voorrade Desember 2010 amp Commodities tydskrif. Alle regte voorbehou. kopie Copyright 2010, tegniese ontleding, Inc. Lohad HMA scalping stelsel geword Oktober 2008 Status: Lid 686 Posts Wel, ek is terug met nog 'n stelsel. Ek het besluit om 'n nuwe draad vir hierdie een begin. My laaste stelsel is gebaseer op die OG vorticiteit aanwyser, en dan verander in 'n hele nuwe stelsel wat niks te doen het met die OG vorticiteit aanwyser het nie. Ek sal jou vertel dat ek net gewerk aan hierdie stelsel vir 'n bietjie meer as 'n week. Daar is dus nie 'n baie terug toetsdata wat ek het. Ek kan sê dat ek vorentoe getoets hierdie stelsel en ook gehardloop dit deur die simulator, beide met 'n goeie genoeg resultate vir my om gemaklik in te deel voel. Hopelik is dit nie 'n flits in die pan stelsel. Ek is 'n M1 handelaar sodat die meeste van my toets op die M1 grafiek is. Dit wil voorkom asook goeie op M5 te wees. Hierdie stelsel is basies 'n MA kruising stelsel met 'n paar ekstra gereedskap om aanbod bevestiging help. Ek het 'n groot fan van die Hull MA en het dit gebruik om 'n baie in my handel vir 'n lang tyd. So het die Hull MA is die raamwerk van hierdie stelsel. Die rede vir die skep van hierdie stelsel is dat ons almal weet dat MA Crossover stelsels werk groot tydens trending markte. Maar hulle kan jou doodmaak in wat wissel of woelig markte. So ek is op soek na 'n manier om af te handel 'n MA Crossover stelsel wat net wys my beweeg wat skynbaar die vereiste quotumpfquot om my toe te laat om kopvel selfs in wat wissel markte. Ook hierdie aanwysers tree ook op as 'n filter wat in baie keer help om my uit 'n swak sein vir toelating. Nou besef ek die term quotumpfquot is subjektief. Maar toe ek net op soek na 5 pitte, daar is nie 'n ton van quotumpfquot nodig. Ek het 'n baie op Edgetraders leringe gevolg en ek het die minder blootstelling aan die mark teorie opgeneem. So het ek 'n 5 pit TP vir hierdie stelsel opgeneem. My doel is bespeur soliede inskrywings met die hi gh waarskynlikheid om in 'n skuif wat genoeg druk om sak 5 pitte het. In stadiger markte, het ek reeds bekend aan 'n TP van 3 pitte het. Duur: M1 (blyk te werk op ander TF sowel egter nie getoets.) Pare: EU, GU (Dit is die enigste pare wat ek getoets het). HANDELSURE: Ek handel hoofsaaklik in Londen oop 03:00 CST sowat 06:30 CST. Maar as ek die tyd om meer te handel, sal ek gaan na ongeveer 10:00 CST. TP: 5 Pips (Dit is subjektiewe om jou persoonlike smaak). SL: Sien aangehegte kaart. Gewoonlik is die laaste swing hi / lae of geestelike stop van 10 pitte. Ek weet dat dit nie 'n konvensionele R / R verhouding. Uitgange: Sien aangehegte kaart. Daar is verskillende gebiede wat jy kan kies om af te sluit op grond van jou smaak CHART: HMA Kerse - (Gebruik 'n lyngrafiek om kerse te wys) HMA - (24, vinniger HMA) HMA Russiese kleur - (36, stadiger HMA) VENSTER 1: HMA Histo - (24,0,3) WINDOW 2: MACD MET CROSSING - (12,26,9) rads T3 Stogastiese - 13,3,3 (White) THV kersuurwerk VENSTER 3: StochasticColorV1.034D - (10,3 , 3) 1. prys kruise MA en kers is Blou 2. HMA Histo is Blou 3. Macd gekruis het wat lank. 4. rads T3 Stoch is bo die Macd 5. Kleur Stoch toon blou Die meeste van die tyd wat ek sal op die volgende kers na die kers, wat nagekom hierdie kriteria sluit betree. Ook ek is op soek na het die prys oorskry die quottriggerquot kers. 1. Prys Kruise MA en kers rooi 2. HMA Histo is Rooi 3. Macd het gekruis wat kort. 4. rads T3 Stoch is onder die Macd 5. Kleur Stoch toon Red Die meeste van die tyd wat ek sal op die volgende kers na die kers, wat nagekom hierdie kriteria sluit betree. Ook ek is op soek na het die prys oorskry die quottriggerquot kers. So voel vry om 'n blik op hierdie kan neem en offer enige kommentaar of idees. Selfs al is my rekord nie bewys dit, probeer ek om te vestig op 'n plan. So as jy het om te bied nuwe aanwysers, toets asseblief eers voordat gooi dit hier. Ek is altyd op soek na stelsels te verbeter, maar ek wil 'n klomp van die aanwysers te verhoed dat ongeveer geteister deur enige toets gedoen met dit. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Dit is 'n handel item of 'n komponent wat geskep is met behulp van QuantShare deur een van ons lede. Hierdie item kan afgelaai word en gebruik word deur QuantShare Trading sagteware. Trading items van verskillende tipes. Daar is data downloaders, handel aanwysers, handel stelsels, dophoulyste, samestellings / indekse. Jy kan hierdie item en honderde ander gebruik vir gratis aflaai QuantShare. Top redes waarom jy moet gebruik QuantShare: Werk met Amerikaanse en internasionale markte (. Stock, forex, opsies, futures, ETF) bied jou die gereedskap wat sal help om 'n winsgewende handelaar kan jy 'n handel idees te implementeer Exchange items en idees met ander QuantShare gebruikers Ons ondersteuning span is baie ontvanklik en sal enige van jou vrae te beantwoord Ons sal enige eienskappe wat jy stel baie lae prys en nog baie meer funksies as die meerderheid van die ander handel sagteware gebruik van die Hull implementeer bewegende gemiddelde, 'n mark reël, twee tydskale en 'n n-Bar stop, hierdie strategie genereer 'n jaarlikse opbrengs van 30,91, 'n hoë Sharpe verhouding van 2.13 en 'n baie lae onttrekking (-16,21). Die strategie beta is gelyk aan 0,29 en die korrelasie tussen daaglikse opgawes en SP 500 indeks opbrengste is 0,43. Die handel stelsel is gebaseer op die crossover van die lae prys en die Hull bewegende gemiddelde in 'n daaglikse tyd raam en die crossover van die beslote prys en die Hull MA in 'n weeklikse tyd raam. Nog 'n handel reël dat baie van die stelsel prestasie verbeter het is 'n mark reël dat die strategie verhoed betree nuwe lang posisies / ambagte wanneer die 20-Bar terugkeer van die SP 500 Indeks is in 'n negatiewe terrein. Die unieke uitgang reël bestaan ​​uit 'n eenvoudige 3-Bar Stop. (Afrit 'n posisie na 3 dae). Meer inligting oor hierdie Hull bewegende gemiddelde strategie: - Tik afrit by die volgende bar oop prys - Maksimum aantal poste in die portefeulje: 20 - System Tipe: Lank Slegs - Simulasie tydperk: 2001-2011 - Alle Amerikaanse aandele is wat gebruik word tydens die backtest Dit Hull bewegende gemiddelde handel stelsel is nie new, wat beteken dat jy waarskynlik kan verbeter deur die byvoeging van nuwe koop / verkoop reëls, die wysiging van die mark reël, die optimalisering funksie parameters, afhangende van handel stelsel instellings. Die handel stelsel gebruik 'n persoonlike tegniese ontleding aanduiding dat hier kan afgelaai word: Hull bewegende gemiddelde. Dit verwys na ook 'n eksterne simbool (GSPC), wat is die simbool van die SP 500 Indeks. Maak seker dat jy dit aflaai einde van die dag data vir daardie indeks. Die romp bewegende gemiddelde is 'smoothing aanwyser wat probeer om die lag (wat is die belangrikste swakheid van bewegende gemiddeldes) deur die gebruik van geweegde bewegende gemiddeldes en die vierkantswortel van die tydperk uit te skakel. Die resultaat is 'n spesiale bewegende gemiddelde wat is gladder en meer reageer op prysbewegings. Die gevolg van hierdie handel stelsel wys jou hoe winsgewend hierdie funksie kan wees indien dit korrek toegepas word. Jy moet aangemeld wees om Bookmark this item Wat is dit wat jy moet aanteken eerste Sluit nou en kry direkte toegang gratis aan die handel sagteware, die deel bediener en die sosiale netwerk-webwerf. Klik hier Tegniese Analise Fundamentele analise Random Blog Posts Aantal reviews Klik om by te voeg 'n resensie Gemiddelde koers Klik om hierdie item Aantal kere hierdie voorwerp is nommer van tariewe ontvang die huidige voorwerp Rapporteer 'n voorwerp afgelaai koers as jy kan nie dit uit te voer byvoorbeeld of indien dit bevat foute Klik om hierdie voorwerp Trading rapporteer finansiële instrumente, insluitend buitelandse valuta op marge, dra 'n hoë vlak van risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in finansiële instrumente of buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige doubts. Thread: HMA-Bollinger Bands Dag Trading System HMA-Bollinger Bands Dag Trading System Dit is 'n baie lang tyd sedert ek het bygedra enigiets in hierdie Augustus forum. Ek was nie goed vir 'n geruime tyd en het handel weer begin sedert verlede Mei. Ek handel eers Indiese aandele. Om mee te begin, wil ek my late hoogs Gesonde en ryk Nuwejaar oordra aan almal van julle. In 'n poging om my handel te verbeter, in samewerking met my handel styl, strategie en my handel temperament, sedert laaste paar maande het ek is besig met 'n stelsel wat ek graag wil deel met julle almal. Die resultate is baie bevredigend. Net 'n herinnering, volg ek net diskresionêre handel stelsel. My nuwe stelsel soos volg: Mark: NSE Indië instrumente: IDFC, JSW Steel, sbin, Tatamotors en USDINR Kartering sagteware: Ninjatrader Indicators gebruik: HMA, Bollinger Bands, MACD, Trix amp RSI en Pivot Punte Tyd rame: 933 sek. 456 sek. 321 sec. and 231 sek. Aanwyser instellings: HMA-26, Bollinger Bands14, 0.26, MACD12,26,9, Trix-15 amp RSI14,6 1. Prys is duidelik bo HMA amp Bollinger bands 2. MACD histogram is bo nul lyn 3. RSI bo 50 4. Trix sein lyn vir 'n kort Bulle: 1. prys is duidelik onder HMA amp Bollinger bands 2. MACD histogram is onder vriespunt lyn 3. RSI onder 50 4. Trix hieronder Signal lyn Ek gebruik RSI amp MACD om te studeer, soos altyd, die sterkpunte en swakpunte van die prys beweging. Ten spyte van my gebruik het, op amp af, HMA en Bollinger bands sedert 2008, ek het nooit die volle potensiaal van hulle besef totdat onlangse verlede en sedertdien het ek in staat was om my handel te verbeter. Die stelsel is selfverduidelikend en as jy enige verdere verduideliking nodig het, sou ek graag om jou te lei deur middel van. Gesonde en ryk Trading Oorspronklik gepos deur sureba67 Dit is 'n baie lang tyd sedert ek enigiets in hierdie Augustus forum bygedra het. Ek was nie goed vir 'n geruime tyd en het handel weer begin sedert verlede Mei. Ek handel eers Indiese aandele. Om mee te begin, wil ek my late hoogs Gesonde en ryk Nuwejaar oordra aan almal van julle. In 'n poging om my handel te verbeter, in samewerking met my handel styl, strategie en my handel temperament, sedert laaste paar maande het ek is besig met 'n stelsel wat ek graag wil deel met julle almal. Die resultate is baie bevredigend. Net 'n herinnering, volg ek net diskresionêre handel stelsel. My nuwe stelsel soos volg: Mark: NSE Indië instrumente: IDFC, JSW Steel, sbin, Tatamotors en USDINR Kartering sagteware: Ninjatrader Indicators gebruik: HMA, Bollinger Bands, MACD, Trix amp RSI en Pivot Punte Tyd rame: 933 sek. 456 sek. 321 sec. and 231 sek. Aanwyser instellings: HMA-26, Bollinger Bands14, 0.26, MACD12,26,9, Trix-15 amp RSI14,6 1. Prys is duidelik bo HMA amp Bollinger bands 2. MACD histogram is bo nul lyn 3. RSI bo 50 4. Trix sein lyn vir 'n kort Bulle: 1. prys is duidelik onder HMA amp Bollinger bands 2. MACD histogram is onder vriespunt lyn 3. RSI onder 50 4. Trix hieronder Signal lyn Ek gebruik RSI amp MACD om te studeer, soos altyd, die sterkpunte en swakpunte van die prys beweging. Ten spyte van my gebruik het, op amp af, HMA en Bollinger bands sedert 2008, ek het nooit die volle potensiaal van hulle besef totdat onlangse verlede en sedertdien het ek in staat was om my handel te verbeter. Die stelsel is selfverduidelikend en as jy enige verdere verduideliking nodig het, sou ek graag om jou te lei deur middel van. Gesonde en ryk Trading Oorspronklik gepos deur Randolph Hi, ek gebruik 'n stelsel soortgelyk aan joune, maar nou het ek net bygevoeg Trix. Maar ek verkoop wanneer die prys is hoër as die top Bollinger Band en wanneer RSI is meer as 75, is MACD draai af en Stoch is meer as 75 Ek koop wanneer Prys is onder onderkant Bollinger Band, wanneer RSI is onder 20, MACD draai op en Stoch onder 20 Ek werk op 'n 15 minuut grafiek, maar verwys na 30 minute en 1 uur vir algemene tendens. Ek handel geldeenhede: EUR / USdollar en GBP / VSA Ek sou graag wou weet hoe jy te werk amp gebruik die aanwysers veral wat sneller vir jou wag om te koop of te verkoop verheug om te sien 'n paar antwoorde kabbelen in nadat dit gepos is my stelsel - HMA-Bollinger bands Dag Trading System in Februarie die eerste plek, ek handel forex of ander markte, ek handel net Indiese markte, maar is na aanleiding van GBPUSD, GBPJPY en EURUSD hoef sedert 2008. Nou sedert begin vanjaar, het ek na aanleiding van net EURUSD en FDAX nader. Nou, sedert my laaste post, ek het 'n paar veranderinge in my stelsel gemaak, veral ek verwyder Trix, want ek voel en besef te veel aanwysers te skep te veel van konflik en voeg meer druk op my oë. Nou my oë is gelukkig en is in staat om my ambagte haal met gemak. Ek het beeld 6E - EURUSD Futures aangeheg met areas gemerk met potensiaal ambagte vir jou verwysing. Ek het reeds beskryf in my eerste post hoe ek handel met my reëls. Verdere, wanneer daar 'n skielike beweging in die prys, ek wag vir die prys te stabiliseer en gaan dan vir die onderskeie bedrywe. Ek handel altyd met 'n vaste teiken nooit gebruik sleep stop verlies. Dieselfde as wat jy, ek gebruik 456 sek. grafiek om my inskrywing te tel en verwys 933, 1869 sek. kaarte vir rigting. Ek dink dit sal voldoende wees op hierdie oomblik en ek dont wil meer wat kan beland verwarrend jy voeg. Gesonde en ryk Trading


No comments:

Post a Comment