Wednesday, October 12, 2016

Basiese Beginsels Van Multilaterale Handelstelsel

World Trade Organization VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel Die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. Basic konsepte en beginsels van die Trade Remedy Reëls mededeling van die Verenigde State van Amerika Handel middels deur die ooreenkoms gemagtig oor die implementering van artikel VI van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel 1994 (die quotAntidumping Agreementquot) en die ooreenkoms oor subsidies en compenserende maatregelen (die quotSubsidies Agreementquot) vorm 'n noodsaaklike deel van die huidige reëls-gebaseerde internasionale handel stelsel. In Doha, ministers versterk die belangrikheid van hierdie middels in hul mandaat deur te sê dat lede moet fokus op quotpreserving die basiese konsepte, beginsels en doeltreffendheid van hierdie ooreenkomste en hul instrumente en doelwitte, en met inagneming van die behoeftes van die ontwikkeling en minder ontwikkel deelnemers. quot1 dit beklemtoon die belangrikheid van die behoud van die basiese beginsels van die bestaande handel middel reëls en seker te maak dat die reëls effektief in die aanspreek van die probleme van onregverdige handel gekonfronteer deur alle lede, insluitende ontwikkelende lande bly. Wat belangrik is, is die verklaring lyk ook buite die basiese konsepte en beginsels, en let op die behoefte om quotdisciplines identifiseer op handel verwring practicesquot as deel van die omvang van die onderhandelinge. Verbeterde dissiplines op handel verstorende praktyke moet 'n sentrale doelwit in die Reëls onderhandelinge omdat hierdie praktyke is dikwels die oorsaak van onregverdige handel. Terwyl die handel middel reëls 'n noodsaaklike reaksie op die handel verstorende praktyke wat voortgaan om las globale handel bly, sal versterk dissiplines op handel verstorende praktyke groter voorspelbaarheid in wêreldhandel te verskaf en die vermindering van die behoefte om plek te handel middel aksies. Deursigtigheid, voorspelbaar, en die nakoming van die reël-van-wet is almal van kritieke belang om die handhawing van die vertroue in die stelsel, en is veral belangrik om die uitvoer van maatskappye en werkers wat kan ly as anti-dumping-en compenserende plig reëls nie in 'n mode in ooreenstemming met die geadministreer WHO verpligtinge. Die handhawing van die vertroue in die handhawing van die ooreengekome reëls en ondersteuning vir verdere liberalisering handel, die aanspreek van die skadelike effekte van die handel verwring praktyke, en eliminering of vermindering van daardie praktyke tot die mate moontlik is noodsaaklik vir die lang lewensvatbaarheid termyn van die WHO en die ekonomiese welvaart van sy lede. 'N uiters belangrike komponent van die handhawing van die vertroue in A-reëls gebaseer handel stelsel is 'n ten volle effektiewe geskilbeslegting stelsel in staat beslegting van geskille sonder toevoeging tot of afbreuk doen aan die regte en verpligtinge van lede soos onderhandel in die WHO-ooreenkomste. Aangesien hierdie gesprekke vorentoe te beweeg, wil ons graag saam met alle lede van die mandaat van die ministers het ons gegee aan te spreek. Handel Remedy Reëls in 'reëls gebaseer Trading System Soos ons nader die 100ste herdenking van die eerste anti dumping reg (Kanada, 1904), is dit belangrik om te onthou dat die handel gemeenskap die behoefte aan so 'n bedryf middels het erken die hele geskiedenis van die moderne internasionale handel. Na aanleiding van die Kanadese lei, is anti-dumping wette in die vroeë deel van die 20ste eeu 150 bv deur die groot handelslande aangeneem Australië in 1906, Suid-Afrika in 1914, en die Verenigde State van Amerika en Brittanje, asook Suid 1921. Die opkoms van binnelandse wette wat die gebruik van comp oor reg plaasgevind het selfs vroeër, in die 1890's. Handel middels bly 'n sentrale kenmerk van die huidige multilaterale handelsooreenkomste landskap 150 die wêreld handel gemeenskap het uitdruklik voorsiening gemaak vir die gebruik van anti-dumping-en compenserende plig middels sedert die sluiting van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel in 1947. Die redes vir daardie konsensus kan die beste verstaan ​​word in die breër konteks van die handel liberalisering ooreenkomste waarvan handel middels vorm 'n sentrale deel. In die loop van die onderhandeling van die AOTH 1947, die partye onderneem bestaande handelsversperrings meer deursigtig te maak en om die vermindering van handel verstorende praktyke in die toekoms onderhandeling rondes te fasiliteer. Daardie plan betrokke draai bestaande handelsversperrings van elke streep in tariewe en dan betrokke is by opeenvolgende rondes van tarief onderhandel om die struikelblokke te trade.2 Diegene onderhandelinge het die balans van die regte en verpligtinge tussen die partye te verminder en die partye omskryf redelike verwagtinge van die mark toegang. Terselfdertyd het die partye in plek gestel 'n wye verskeidenheid van reëls om te verseker dat die balans nie sou nietig verklaar. Inderdaad, sekere tipes van subsidies is verbied, en dumping veroordeel, deur die AOTH 1947. Baie ander bepalings van die AOTH 1947 is ontwerp om hierdie balans te verseker, wat wissel van die dissiplines op nasionale behandeling vir dié aan doeane formaliteite en betalingsbalans uitsonderings. In elk geval, die partye probeer om die erosie van die basiese ooreenkoms oor marktoegang geweef deur opeenvolgende rondes van tarief onderhandel te voorkom. In die geval van handel middels, die partye uitdruklik voorsiening gemaak vir die toepassing van die handel middels om te verseker dat nie staatsubsidie ​​praktyke of storting ontstel die balans op die tafel. Gebou op hierdie basiese raamwerk, het die daaropvolgende rondes doeltreffende reëls aan te spreek storting ontwikkel en het geleidelik verdiep subsidie ​​disciplines.3 Die Rol van die WHO-reëls in die bekamping Handel-verdraai praktyke Doeltreffende handel middel instrumente is belangrik om daarop te reageer en te ontmoedig handel verstorende regeringsbeleid en die markonvolmaakthede wat lei. Ideaal gesproke sou maatskappye en nasies meeding in die internasionale mark op die basis van die werklike vergelykende voordele soos natuurlike hulpbronne, arbeid vaardighede en oorvloed, beskikbaarheid van kapitaal, en tegnologiese innovasie. Gekonfronteer met die ware relatiewe pryse van hierdie produksiefaktore, maatskappye en nasies sal swaartekrag na die vervaardiging en uitvoer van die produkte waarin hulle 'n relatiewe kostevoordeel en koop / invoer die produkte waarop hulle nie hierdie voordeel. Die gevolg sou 'n doeltreffende toewysing van ekonomiese hulpbronne binne lande en 'n doeltreffende patroon van handel wêreldwyd dat alle lede voordele. Maar die regering poog om kunsmatige voordele verdraai markseine aandui waar die mees winsgewende sakegeleenthede gevind skep. Sulke ondergang kan lei tot chroniese ooraanbod deur ondoeltreffende produsente aan die een kant, en die sluiting van anders doeltreffende en mededingende fasiliteite aan die ander kant. Hierdie probleme is nie net akademiese 150 die deurdringende en volgehoue ​​aard van die regering betrokkenheid onvanpas is een van die sentrale redes vir chroniese kapasiteit probleme in sulke industrieë as staal en visserye. In kort, die mark verwring praktyke verminder wêreldwye ekonomiese doeltreffendheid en sodoende die winste aan alle lede van die internasionale spesialisasie en ruil dalende gebaseer op vergelykende voordeel. Sedert Lede laaste opgetel hierdie kwessies in 'n onderhandeling konteks, het die belangrikheid van handel middels duidelik geword om 'n breë heelal van Lede. handelsliberalisering as gevolg van die Uruguay-ronde het gelei tot verhoogde handel algehele. Dit het egter ook oor markte meer oop vir die gevolge van onregverdige handelspraktyke, terwyl aanvaarding van die verpligtinge van die ooreenkoms op Doeane Waardasie deur al die lede is wat lei tot die uitskakeling van minder deursigtige wyse dat lede wat voorheen gebruik is om te gaan met hierdie probleme. Dit word weerspieël in die aansienlike groei van die aantal lande wat handel middel wetgewing en hul algehele deel van hierdie maatreëls. Daarbenewens, soos handel gegroei het sedert die Uruguay-ronde, het ons gesien 'n toename in die gebruik van handel middel wette, veral deur nuwe gebruikers. Hierdie verhoogde oord om die gebruik van die handel middels beklemtoon die belangrikheid van die mandaat ministers het ooreengekom om by Doha. Anti-dumping Reëls as 'n remediërende meganisme as 'n remediërende meganisme, is die anti dumping reëls veroorsaak in reaksie op internasionale prysdiskriminasie, waar 'n buitelandse produsent sy produk verkoop teen 'n laer prys in die land van invoer as dit nie in sy eie land, of, alternatiewelik, in ander primêre markte. Storting ook kan uitvoer pryse op vlakke laer as die koste van produksie plus 'n redelike bedrag vir verkoop, algemene en administratiewe uitgawes en wins, wat 'n negatiewe impak kan hê die belegging en finansiering opsies van invoer mededingende firmas betrek. Anti-dumping reëls kan help bevorder handelsliberalisering pogings deur gerusstellend plaaslike produsente en werkers wat 'n oplossing bestaan ​​skadelik storting aan te spreek. A regerings industriële beleid of kernaspekte van die ekonomiese stelsel deur die regering late kan skadelik in staat stel storting plaasvind. Alhoewel hierdie beleid op baie verskillende vorme, kan hulle soortgelyke kunsmatige voordele bied aan produsente. Byvoorbeeld, kan hierdie beleide toelaat produsente om 'n hoë wins in 'n huis quotsanctuary mark, quot wat op sy beurt kan hulle in staat stel om in die buiteland te verkoop teen 'n kunsmatig lae prys verdien. Sulke praktyke kan lei tot besering in die land van invoer sedert binnelandse maatskappye nie in staat kan wees om die kunsmatig lae pryse aan te pas van produsente in die heiligdom mark. Terwyl anti-dumping reëls is 'n indirekte reaksie op so 'n handel verstorende praktyke, kan hulle help om plaaslike produsente en werkers ten minste 'n paar regstellende aksie teen kunsmatige voordele van buitelandse maatskappye te bekom. Maar anti-dumping pligte alleen sal nie 'n langtermyn-oplossing te verwring markte in die buiteland, veral as buitelandse regerings nie die onderliggende probleme in hul eie markte te los. Gevolglik moet anti dumping maatregelen gesien nie as 'n uiteindelike oplossing vir handel-verdraai praktyke in die buiteland, maar in plaas as 'n manier om te help skep 'n quotlevel speel fieldquot onder produsente in die verskillende lande. Die gebruik van comp oor reg om subsidiëring Handel middel reëls Rig bied ook 'n kritieke reaksie op die regering subsidies. Daar is wydverspreide en jarelange ooreenkoms dat die regering subsidies te ondermyn die doeltreffende toewysing en benutting van hulpbronne. Subsidies dus sny, die beste grondslag van ekonomiese groei en ontwikkeling. Uitvoer en invoer-vervanging subsidies is besonder lastig in dat hulle die mees direkte invloed op die handel patrone. Dit is om hierdie rede hierdie maatreëls is oor die algemeen onder die AOTH / WHO-reëls verbied. Comp oor reg het lank as een van die wettige manier om die binnelandse impak van skadelike buitelandse subsidies aanvaar. Kompenserende plig maatreëls is egter net 'n indirekte, gedeeltelike en tydelike oplossing vir die probleme van skadelike subsidiëring 150 'n effektiewe multilaterale dissiplines regime gemik op die vermindering en uiteindelik die uitskakeling van verstorende subsidies sou die beste oplossing wees. Die Uruguay-ronde Subsidies ooreenkoms was 'n belangrike stap vorentoe in hierdie verband, maar heelwat werk bly. Baie verstorende subsidies is so verskans of vermom binne lande politieke en ekonomiese stelsels wat dit 'n geruime tyd om die toepaslike multilaterale dissiplines nodig om hulle almal uit te roei identifiseer en te implementeer sal neem. Die doel van die Reëls Groep moet die voortsetting van die progressiewe versterking en uitbreiding van dissiplines wat byna elke ronde van handelsonderhandelinge sedert die begin van 'n reëls-gebaseerde multilaterale handelstelsel het gemerk wees. Beginsels wat die Reëls onderhandeling groepe te werk In die verskaffing van 'n raamwerk vir die huidige reëls onderhandelinge, het die ministers twee ander belangrike punte wat besonder melding dra erken. In die eerste plek is waarin die basiese konsepte en beginsels onderliggend aan die handel middel instrumente moet bewaar, die ministers het beklemtoon dat hierdie instrumente doeltreffend in die aanspreek van die probleme van onregverdige handel gekonfronteer deur sowel ontwikkelde as ontwikkelende land Lede moet bly. In die tweede plek het die ministers ons opdrag gegee om quotdisciplines verbeter handel verwring practices. quot Met ander woorde, moet lede direk die subsidies en ander handels - verdraai praktyke wat lei tot onregverdige handel aan te spreek. Dit is 'n baie belangrike punt. Deur direk aanspreek van hierdie wortel meer effektief veroorsaak, kan ons help om te verminder en te verminder op te stel middel van handel 150 'n doel dat die meeste lede deel. Met hierdie punte in gedagte, het die Verenigde State van Amerika vier kernbeginsels geïdentifiseer om ons voorstelle te lei vir die Reëls onderhandeling Groep. 149 Eerste, na aanleiding van die ministers leiding van Doha, ons glo dit is noodsaaklik dat hierdie onderhandelinge word ontwerp om die krag en doeltreffendheid van die handel middel wette te onderhou, en vul 'n ten volle effektiewe geskilbeslegting stelsel wat die vertroue van al die lede geniet. 149 Tweede, handel middel wette moet funksioneer in 'n oop en deursigtige wyse. Hierdie beginsels is fundamenteel tot die reëls-gebaseerde stelsel as 'n geheel, en die deursigtigheid en 'n behoorlike regsproses verpligtinge moet verder verfyn word as deel van hierdie onderhandelinge wees. 149 Derde, dissiplines moet verbeter word om meer effektief aan te spreek onderliggende handel verstorende praktyke. Werk het reeds begin in die rigting met betrekking tot die staal sektor in gesprekke tussen die groot staal produksie nasies op die OECD, waar daar 'n algemene erkenning dat die mark verwring praktyke bygedra het tot die globale oor-kapasiteit probleem. Ons kan voortbou op dié pogings in die konteks van hierdie onderhandelinge. 149 Vierde, is dit noodsaaklik dat dispuutoplossing panele en die appél Liggaam, in die vertolking van verpligtinge wat verband hou met middel wette handel, volg die toepaslike standaard van hersiening en nie op te lê op nasionale verpligtinge owerhede wat nie vervat in die ooreenkomste. Voetnote 1. quotIn die lig van die ervaring en van die toenemende toepassing van hierdie instrumente deur lede, ons is dit eens te onderhandel met die oog op verheldering en die verbetering van dissiplines onder die ooreenkomste oor die implementering van artikel VI van die GATT 1994 en oor subsidies en compenserende maatregelen, terwyl die behoud van die basiese begrippe, beginsels en doeltreffendheid van hierdie ooreenkomste en hul instrumente en doelwitte, en met inagneming van die behoeftes van die ontwikkeling en minder ontwikkel deelnemers. In die eerste fase van die onderhandelinge, sal deelnemers dui die bepalings, insluitend dissiplines op handel verwring praktyke, dat hulle poog om te verduidelik en te verbeter in die daaropvolgende fase. In die konteks van hierdie onderhandelinge, sal deelnemers ook poog om te verduidelik en te verbeter WHO dissiplines vissery subsidies, met inagneming van die belangrikheid van hierdie sektor aan ontwikkelende lande. Ons neem kennis dat visserye subsidies ook in paragraaf 31.quot 2. verwys In die loop van die agt vorige rondes van handelsonderhandelinge, het die gemiddelde tariewe wêreldwyd op vervaardigde goedere is verminder van 40 persent tot 5 persent. Aangespoor deur hierdie verlagings, het wêreldhandel volumes veertien-vou, en handel as 'n persentasie van die BBP stadig maar seker toegeneem het vir die meeste GATT / WTO Lede gegroei. 3. Na aanleiding van die AOTH 1947, besprekings met betrekking tot die ontwikkeling van omvattende anti dumping reëls voortgegaan met die AOTH Working partye in die 1950's en 1960's en deur die Kennedy-ronde, wat lei tot die onderhandeling van die anti dumping ooreenkoms tydens die Tokyo Ronde. Net so, wat begin met Artikel XVI GATT 1947, voort te gaan met die werk Partye AOTH in die 1950's en 1960's, wat deur die ontwikkeling van die subsidies Kode in die Tokio-rondte, en kulmineer met die subsidies Ooreenkoms in die Uruguay-ronde, is daar 'n ononderbroke, progressiewe verdieping van subsidie ​​disciplines. Principles van internasionale handel (LAWM692) module het ten doel die module sal krities kyk na die basiese beginsels en reëls van die internasionale handel. In die besonder sal die module fokus op die materiële reg van die Wêreldhandelsorganisasie (WHO), wat daarop gemik is om 'n oop, nie-diskriminerende en reëlgebaseerde multilaterale handelstelsel te skep. Dit sal 'n paar van die basiese ooreenkomste van die WHO te ondersoek en kyk na die wyse waarop hierdie en basiese konsepte soos die beginsels van nasionale behandeling en die meeste bevoordeel nasie is geïnterpreteer en toegepas deur die WTOS geskilbeslegting liggaam. Dit sal analiseer sommige van die potensiële en werklike impak wat die implementering van hierdie reëls inhou vir regerings in die voortsetting van hul eie regulerende beleid en kyk na die mate waarin die verwydering van tarief - en nie-tarief handelsversperrings kan effektief te stimuleer sosio-ekonomiese ontwikkeling. ILO: Module-spesifieke vaardighede 1. Herken, roep op, verduidelik en die basiese beginsels van die wet wat die internasionale handel 2. analiseer Demonstreer jou vermoë om krities te ontleed die stof en toepassing van die basiese beginsels van die internasionale handel as dit vertaal word deur die geskilbeslegting liggaam van die WHO 3. Verbind jou kennis van die reëls en beginsels van die wette soos van toepassing op die basiese beginsels van die internasionale handel tot 'n wyer teoretiese liggaam van die werk wat verband hou met die ontwikkeling, wet en globalisering 4. Ontwikkel en formuleer jou eie perspektiewe op die verhoudings tussen die WHO en die regulering van die internasionale sake-aktiwiteit 5. Assesseer 'n paar van die huidige uitdagings wat regerings die implementering van die WHO-ooreenkomste in nasionale jurisdiksies 6. Hersien die toekomstige ontwikkeling van die reg binne die WHO ILO gesig: Dissipline-spesifieke vaardighede 7. Identifiseer, spoor en haal 'n verskeidenheid van primêre en sekondêre, regs - en nie-wetlike, papier en elektroniese bronne wat handel oor die regulering van die internasionale handel 8. Demonstreer jou vermoë om krities te ontleed die stof, strukture en toepassing van regulasies internasionale handel 9. Identifiseer en analiseer wetlike probleme wat voortspruit uit die implementering van internasionale handel regulasies in die plaaslike, nasionale en subnasionale instellings 10. Onderneem en organiseer volgehoue ​​en sistematiese onafhanklike navorsing wat identifiseer, kritiek en sintetiseer n verskeidenheid van standpunte oor die regulering van die internasionale handel 11. Beraam 'n reeks beleidsopsies beskikbaar vir regerings in die ontwikkeling en toepassing van die regulering van die internasionale handel op grond van jou kennis en ontleding van bestaande navorsing en literatuur. ILO: Persoonlike en sleutelvaardighede 12. ontwikkel die vaardighede wat nodig is om onafhanklike navorsing te doen, met behulp van 'n verskeidenheid bronne (bv internasionale regsinstrumente, gevalle, tydskrifte, koerante en elektroniese inligtingsbronne) 13. Kies, prioritiseer, te ontleed en te organiseer jou navorsing om 'n samehangende, volgehoue ​​en komplekse argument te produseer om 'n streng sperdatum 14. Ontwikkel samehang en duidelikheid in mondelinge en skriftelike aanbiedinge wat jou toelaat om doeltreffend te verwoord aan ander 'n kritiese evaluering van die kennis wat jy opgedoen 15. Demonstreer bevoegde in die gebruik van 'n aantal elektroniese inligting tegnologie, insluitend woordverwerking, web-gebaseerde databasisse en wetlike pakkette soos Westlaw en Lexis 16. Dink na oor jou ervaring en prestasie ten einde te konseptualiseer en beplan jou eie ontwikkeling 17. Bestuur jou tyd om te prioritiseer en take te bereik selfstandig of met ander. Leerplan plan Seminaar 1 - Handel Liberalisering en die WHO en die WTO-geschillenbeslechting stelsel Seminaar 2 - Border Maatreëls (tariewe en kwotas) Nie-Diskriminasie Beginsels (Die meeste Favoured Nasie en Nasionale Behandeling) Seminaar 3 Uitsonderings op die WHO Beginsels Handel beleidsinstrumente (Anti - Dumping, subsidies en compenserende maatregelen, en waarborge) Seminaar 4 - divergensie in die WHO-ooreenkomste: ooreenkoms oor tegniese handel belemmeringen (TBT) ooreenkoms oor Sanitêre en Phytosanitory Maatreëls (ooreenkoms SPS) ooreenkoms oor die handel aspekte van die intellektuele eiendom As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting.


No comments:

Post a Comment