Saturday, October 15, 2016

Are Stock Options Laerskool Lone

As jy 'n opsie om voorraad te koop as betaling vir jou dienste te ontvang, kan jy inkomste te hê wanneer jy die opsie kry, wanneer jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy die opsie uit te oefen. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016Background Hierdie dokument bevat wysigings aan 26 CFR deel 31 kragtens artikels 3401 en 3402 van die Internal Revenue Code (Kode). Artikel 904 (b) van die Amerikaanse Jobs Creation Act van 2004 (Publiekreg 108-357, 118 Rom. 1418) (AJCA) voorsiening gemaak verpligte inkomstebelasting weerhouding op die hoogste koers van inkomstebelasting in werking kragtens artikel 1 van die Kode te die mate 'n employee8217s totale aanvullende lone deur die werkgewer betaal oorskry 1000000 gedurende die kalenderjaar. Die AJCA dien verstande voorts dat die aanvullende loon deur ander besighede onder gemeenskaplike beheer betaal in ag geneem sal word om te bepaal of die werkgewer betaal 1000000 van aanvullende loon om 'n werknemer in die kalenderjaar. Daarbenewens artikel 904 (a) van die AJCA met dien verstande dat die koers vir die doel van opsionele vaste koers weerhouding op ander aanvullende loon (dws. Die aanvullende loon nie aan verpligte vaste koers weerhouding op die hoogste koers van inkomstebelasting onderhewig) by sal bly 25 persent, maar kon verander as inkomste belasting tariewe verander. Voorgestelde regulasies kragtens artikels 3401 en 3402 van die Kode is gepubliseer in die Federal Register op 5 Januarie 2005 (REG-152945-04, 2005-1 C. B. 484 70 FR 767). Geskrewe en elektroniese kommentaar te reageer op die kennisgewing van die voorgestelde Rule ontvang. 'N openbare verhoor is op 9 Junie 2005 gehou Na oorweging van al die kommentaar, is die voorgestelde regulasies aangeneem soos gewysig deur hierdie besluit Tesourie. Opsomming van Kommentaar en verduideliking van die bepalings van die finale regulasies weerspieël 'n balansering van twee kommer: (1) in ooreenstemming met artikel 3402 (a), prosedures vir weerhouding moet die doel van ongeveer dieselfde inkomstebelasting aanspreeklikheid van die werknemer ontvang die loon en ( 2) prosedures vir inkomstebelasting weerhouding moet nie plaas onnodige administratiewe las op werkgewers. Definisies van Gereelde Lone en Laerskool Lone Die finale regulasies het die definisies van 'n gereelde lone en addisionele lone wat in die voorgestelde regulasies met sekere wysigings wat hieronder bespreek word aangeneem. In reaksie op kommentaar oor die voorgestelde regulasies, die finale regulasies ook toelaat dat 'n werkgewer om sekere loon betalings as gereelde lone of aanvullende lone te behandel. Die finale regulasies, soos die voorgestelde regulasies, bepaal dat aanvullende lone sluit enige lone deur 'n werkgewer betaal wat nie gereelde lone. Gereelde lone word gedefinieer as deur 'n werkgewer betaal vir 'n betaalstaat tydperk óf op 'n gereelde uurlikse tarief of in 'n voorafbepaalde vaste bedrag beloop. Lone wat wissel van betaalstaat tydperk betaalstaat tydperk gebaseer op persele buiten die bedrag van die tyd faktore gewerk, soos kommissies, wenke, en bonusse, is aanvullende loon. Die voorgestelde regulasies met dien verstande dat 'n loon betaal as 'n aanvullende betaling loon slegs indien dit betaal is bykomend tot gereelde lone betaal aan die werknemer kon kwalifiseer. Baie antwoorde het was bekommerd dat dieselfde tipe vergoeding as gereelde of aanvullende loon na gelang van of die vergoeding betaal is bykomend tot gereelde lone sou geklassifiseer word. Antwoorde het ook versoek dat die betaling van lone na die diensbeëindiging as aanvullende loon behandel word as sodanige betalings is as aanvullende loon voor beëindiging sou behandel. Antwoorde het voorgestel dat die karakterisering dieselfde tipe vergoeding anders, afhangende van die omstandighede waarop die betaling gemaak is onnodig ingewikkeld betaalstaat administrasie. Antwoorde het ook opgemerk dat die voorgestelde regulasies nie die klassifikasie van betalings loon het aan te spreek indien die werknemer twee of meer tipes betalings wat normaalweg as aanvullende loon sal geklassifiseer word ontvang, maar ontvang geen gereelde lone. In reaksie op hierdie kommentaar, die finale regulasies uit te skakel die reël dat 'n betaling as aanvullende loon kan kwalifiseer slegs as gereelde lone betaal aan die werknemer. Onder die finale regulasies, betalings wat die basiese definisie van aanvullende lone voldoen (bv. Al loon betalings behalwe gereelde betalings loon) sal wees aanvullende loon ongeag of die werknemer 'n gereelde lone in sy of haar loopbaan met die werkgewer ontvang het. Byvoorbeeld, as 'n employee8217s vergoeding van 'n werkgewer bestaan ​​uit net inkomste uit die uitoefening van nonstatutory voorraad opsies en noncash byvoordele, sal so 'n loon wees aanvullende loon vir die federale inkomste belasting weerhouding doeleindes. Net so, as 'n afgetredene ontvang betalings van nonqualified uitgestelde vergoeding wat deur die werkgewer of 'n rabbi trust, sal sodanige betalings word aanvullende loon ongeag of die betaling gemaak benewens gereelde betalings loon gedurende óf dat kalenderjaar of die employee8217s hele loopbaan met die werkgewer. Antwoorde het versoek meer buigsaamheid vir werkgewers om te bepaal of bepaalde tipes betalings aanvullende loon, soos 'n feite en omstandighede toets, of 'n standaard bepaling dat bedrae aanvullende loon waar daar onsekerheid oor die korrekte klassifikasie van lone as gereelde of aanvullende loon. Hoewel die finale regulasies nie hierdie spesifieke voorstelle aan te neem, die finale regulasies nietemin aan te spreek hierdie probleme op ander maniere. Soos hieronder beskryf, die finale regulasies voorsien meer leiding, in vergelyking met die voorgestelde regulasies, met betrekking tot die behoorlike klassifikasie van sekere vorme van betalings as gereelde of aanvullende loon. Ook die finale regulasies maak voorsiening werkgewers met 'n aantal opsies met betrekking tot die behandeling van sekere betalings wat die nakoming van die vereiste dat die werkgewer afsonderlik die betaling van addisionele lone voor te spoor om die bereiking van die drumpel vir verpligte vaste koers weerhouding sal vereenvoudig. Hierdie eienskappe van die finale regulasies help om onsekerhede oor die klassifikasie van bepaalde betalings loon verminder. Antwoorde het versoek leiding te gee oor die vraag of 'n aantal spesifieke tipes betalings was gereelde lone of aanvullende lone, insluitend verskuiwing verskille aan werknemers betaal word op 'n uurlikse basis, betalings aan afgetredenes, siek betaal, inkomste uit beperkte voorraad toekennings, inkomste uit nonstatutory voorraad opsies uitgeoefen deur voormalige werknemers of afgetredenes word bedrae wat uitgestel onder 'n aftreeplan op grond van 'n salaris verlaging ooreenkoms of 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, na-aftrede of post-beëindiging betalings van lone wat sou gewees het behandel as aanvullende loon as voor betaal om die beëindiging van die diensverhouding, en toegerekende inkomste bedrae vir gesondheid dekking vir nie-afhanklikes. Die finale regulasies het bykomende voorbeelde van aanvullende lone en gereelde lone, insluitend 'n paar van die items waarvoor spesifieke advies versoek verskaf. Ander items wat nie spesifiek in die finale regulasies ingesluit is oorweeg óf analoog aan items gedek of spesifiek gedek deur toepaslike reëls te wees. A opmerkings gevra dat werkgewers toegelaat word om wenke, oortydbetaling, kommissies, derde party siek betaal, en belasbare byvoordele as óf aanvullende loon of gereelde lone te behandel. Die opmerkings het aangedui dat baie werkgewers het stelsels in plek wat sodanige betalings as gereelde lone te behandel en wou voortgaan met sulke stelsels. Daarbenewens het die opmerkings opgemerk dat wenke word beskou as 'n basiese deel van die vergoeding van baie werknemers verteenwoordig en dat 'n wenk krediet teen die minimum loon vir billike arbeidspraktyke Wet op Standaarde (FLSA) doeleindes word toegelaat nie. Ook, baie mense oortyd betaling verdien sulke betaal elke betaalstaat tydperk. In reaksie op hierdie opmerking, die finale regulasies toelaat werkgewers om wenke en / of oortydbetaling as gereelde lone te behandel. Om werkgewers met meer buigsaamheid te voorsien, is so 'n behandeling nie nodig om eenvormig toegepas word op alle werknemers van die werkgewer. Die finale regulasies nie toelaat dat 'n werkgewer om kommissies, derde party siek betaal deur agente van die werkgewer, of belasbare byvoordele betaal as enigiets anders as aanvullende lone te behandel. Kommissies kan aansienlik wissel van tydperk betaal tot tydperk te betaal, het die belangrikste eienskappe van aanvullende loon, en het histories gekenmerk in die bestaande regulasies aanvullende loon. 'N jarelange regulasie behandel siek betaal deur 'n agent van die werkgewer betaal as aanvullende lone en die finale regulasies nie daardie regulasie in die verskaffing van 'n definisie van aanvullende lone gewysig. Ook, het noncash byvoordele behandel as aanvullende lone sedert die weerhouding van vereistes met betrekking tot noncash byvoordele is soos uiteengesit in reaksie op die byvoordeel verorden deur die tekort vermindering Wet van 1984. Sien aankondiging 85-113, 1985-1931 I. R.B. 31. Met betrekking tot aanvullende betalings loon onder die drumpel vir verpligte vaste koers weerhouding, kan werkgewers die totale proses gebruik, soos hieronder beskryf, in die bepaling van die bedrag van die weerhouding soortgelyke weerhouding bedrae te produseer asof die betalings was geklassifiseer as gereelde lone. Prosedures vir die terughouding op Laerskool Lone Hierdie regulasies ook bepalings van die AJCA wat verband hou met die belasting van aanvullende loon interpreteer. Prosedures vir die terughouding op Laerskool Lone van 1000000 of Minder gedurende 'n kalenderjaar Die finale regulasies voort te gaan om dit te verskaf, indien 'n werknemer nie kumulatief meer as 1000000 van aanvullende lone gedurende die kalenderjaar ontvang, oor die algemeen is daar twee prosedures beskikbaar om 'n werkgewer in weerhouding van 'n betaling van addisionele lone: ​​(1) die totale proses en (2) opsioneel vaste koers weerhouding. Onder die totale proses, werkgewers te bereken die bedrag van weerhouding gevolg deur saamgevoeg die hoeveelheid aanvullende loon met die gereelde lone betaal vir die huidige betaalstaat tydperk of vir die mees onlangse betaalstaat tydperk van die jaar van die betaling, en die behandeling van die totale asof dit was 'n enkele loon betaling vir die gereelde betaalstaat tydperk. Opsioneel vaste koers weerhouding op aanvullende loon (van 1000000 of minder kumulatief) kan werkgewers om die bedrag van gereelde lone betaal aan 'n werknemer sowel as die weerhouding toelaes deur 'n werknemer op Vorm W-4, 8220 Employee8217s Weerhouding Allowance Sertifikaat, 8221 beweer verontagsaam en gebruik 'n plat persentasie wat in die regulasies by die berekening van die bedrag van die weerhouding. Die finale regulasies, soos bestaande regulasies en inkomste beslissings, voortgaan om voorsiening te maak dat opsionele vaste koers weerhouding op aanvullende loon is oor die algemeen slegs beskikbaar indien (1) die werkgewer weerhou inkomstebelasting van gereelde lone betaal die werknemer, en (2) die aanvullende lone óf (a) nie gelyktydig betaal met gereelde lone of (b) afsonderlik vermeld op die betaalstaat rekords van die werkgewer. Antwoorde het gevra dat werkgewers toegelaat word om opsioneel vaste koers weerhouding gebruik met betrekking tot sodanige betalings aan 'n voormalige werknemer selfs as daar geen ander betalings van lone gedurende daardie kalenderjaar is aangewend om die werknemer. Antwoorde het geglo dat die vereiste dat inkomstebelasting moes gewees het geweer van die gereelde lone van die werknemer was onnodig beperkend en opgemerk dat werkgewers probleme in die verkryging van Vorms W-4 van individue wat nie meer werknemers kan hê. Maar, die uitskakeling van die vereiste dat inkomstebelasting is moet 'n versoek geweier gereelde lone aan die werknemer betaal word ten einde vir opsionele vaste koers weerhouding om beskikbaar te wees vir die werkgewer die probleem van overwithholding sou vererger op lone aan werknemers betaal. Daarom het die finale regulasies die reël dat inkomstebelasting moes gewees het geweer van die gereelde lone van die werknemer ten einde vir opsionele vaste koers weerhouding beskikbaar vir werkgewers wees behou. Die finale regulasies verduidelik dat die inkomste belasting weerhouding vereiste tevrede sal wees as inkomstebelasting is teruggehou om gereelde lone gedurende dieselfde jaar betaal as die betaling van addisionele lone of gedurende die voorafgaande kalenderjaar. Die finale regulasies voort te gaan om voorsiening te maak dat indien die aanvullende loon betaling onder die voorwaardes toelaat die gebruik van opsionele vaste koers weerhouding betaal, die besluit of opsionele vaste koers weerhouding eerder as die totale proses is diskresionêre met die werkgewer te gebruik. Prosedures vir die terughouding op Laerskool Lone meer as 1000000 betaal om 'n werknemer in 'n kalenderjaar Die AJCA gestig verskillende weerhouding reëls vir aanvullende lone van meer as 1.000.000 deur 'n werknemer van 'n werkgewer ontvang gedurende 'n kalenderjaar. Die AJCA met dien verstande dat, effektief 1 Januarie 2005, moet werkgewers weerhou aanvullende lone van meer as 1.000.000 op die hoogste inkomste belastingkoers kragtens artikel 1 van die Kode. Die finale regulasies bepaal dat indien die som van 'n aanvullende betaling loon en alle ander aanvullende betalings loon deur 'n werkgewer gedurende die kalenderjaar aan 'n werknemer betaal oorskry 1000000, die weerhouding koers op die aanvullende lone van meer as 1.000.000 is gelyk aan die maksimum wees belastingkoers in werking kragtens artikel 1 vir belasbare jare beginnende op so 'n kalenderjaar. Die maksimum belastingkoers in werking vir belasbare jare beginnende in 2005 is 35 persent. So, die verpligte vaste koers vir aanvullende lone van meer as 1 miljoen in 'n gegewe belasbare jaar is 35 persent en sal op 35 persent bly totdat belastingkoerse verander. 1 Kommentaar Metode vir Onthoudingsperiodes op lone meer as 1.000.000 Baie antwoorde het sy kommer uitgespreek dat die verpligte vaste koers weerhouding vereistes hulle sou dwing om te bepaal of elke loon betaling was 'n gereelde salaris of 'n aanvullende loon en op te spoor al aanvullende loon betaal om te bepaal of verpligte plat koers weerhouding toegepas. Onder vorige wet, die behandeling van enige loon betaling as 'n aanvullende loon was opsioneel vir werkgewers, en baie werkgewers weerhou op aanvullende lone onder die gemiddelde prosedure en dus nie nodig om vas te stel of betalings was gereelde lone of aanvullende loon. Antwoorde was bekommerd oor die koste en laste van die implementering van 'n stelsel op te spoor of betalings was gereelde lone of aanvullende lone, veral as net 'n paar werknemers lone onderhewig aan verpligte vaste koers weerhouding sou hê. Terwyl die IRS en die Tesourie Departement waardeer die potensiaal las geskep deur die behoefte om te onderskei tussen gewone en aanvullende loon ten einde te voldoen aan die vereistes van artikel 904 (b) van die AJCA, artikel 904 (b) mandate vaste koers weerhouding net vir aanvullende lone van meer as 1.000.000. Die IRS en die Tesourie Departement versoek bykomende kommentaar oor hoe 'n las kan versag word met inagneming van die omvang van artikel 904 (b) en die reëls in artikel 3402 van die Kode wat die omstandighede waaronder werknemers weerhouding vrystellingsertifikate beskryf, en werkgewers moet hulle volg in die uitvoering van weerhouding. Byvoorbeeld, die IRS en die Tesourie Departement is geïnteresseerd in standpunte oor of dit werkgewers moet toelaat om te weerhou van die verpligte vaste koers op 'n bedrag van totale lone (beide gereelde en aanvullende) wat meer as 1000000. Spesiale reëls vir bepaling Toepaslikheid van verpligte vaste koers Onthoudingsperiodes A opmerkings versoek ook dat 'n werkgewer toegelaat word om enige aanvullende loon betaling as onderhewig aan verpligte vaste koers weerhouding wanneer dit na verwagting die employee8217s aanvullende loon vir die jaar nader die 1000000 drumpel te behandel. Om hierdie probleme aan te spreek, die finale regulasies en die inkomste prosedure voorsien werkgewers met 'n aantal opsies om te bepaal of aanvullende lone van meer as 1.000.000 het aan 'n werknemer betaal is gedurende die kalenderjaar. Een opmerkings voorgestel dat leiding is nodig as om die berekening van die bedrag van noncash byvoordele ingesluit moet word in aanvullende lone vir doeleindes van die bepaling van die vraag of die 1000000 drumpel vir verpligte vaste koers weerhouding bereik. Met betrekking tot die bepaling van die bedrag van die aanvullende lone vir doeleindes van die verpligte vaste koers weerhouding, is die regulasies nie bedoel om verskillende berekeninge van die bedrag van lone as wat normaalweg van toepassing in die bepaling van die bedrag van lone onderhewig aan weerhouding vereis. So, op die oomblik toepaslike prosedures vir die berekening van noncash byvoordele van 'n werknemer (sien Aankondiging 85-113, wat werkgewers bied met spesiale rekeningkundige reëls wat hulle kan gebruik om die bedrag van noncash byvoordele wat lone onderhewig aan inkomstebelasting weerhouding bepaal) sal voortgaan om aansoek te doen in die bepaling van die bedrag van die aanvullende lone vir doeleindes van die verpligte vaste koers weerhouding. As die noncash byvoordeel bedrae is nie lone onderhewig aan inkomstebelasting weerhouding, dan is dit nie beskrywe in gereelde lone of aanvullende loon. A opmerkings voorgestel dat spesifieke leiding nodig was oor die vraag of onbevoeg gesindhede van aandele van voorraad op grond verkry tot die uitoefening van statutêre voorraad opsies in ag geneem word as aanvullende lone vir doeleindes van die bepaling van die vraag of die 1000000 drumpel bereik is. Sodanige inkomste is nie lone onderhewig aan federale inkomstebelasting weerhouding. Die finale regulasies maak voorsiening spesifiek dat inkomste uit onbevoeg gesindhede van aandele van voorraad op grond verkry tot die uitoefening van statutêre voorraad opsies is nie ingesluit in aanvullende loon. A opmerkings versoek ook dat, vir doeleindes van die bepaling of 'n werknemer ontvang 1000000 van aanvullende loon, moet 'n werkgewer toegelaat word om bedrae ingesluit in Box 1 van die behandeling vorm W-2, 8220 Wage en belasting Verklaring 8221 as 8220wages, wenke, ander compensation8221 as aanvullende loon. Items Rapporteerbare in Box 1 van Vorm W-2 sluit items wat nie onderhewig aan inkomstebelasting weerhouding. Tog, in die belang van die maak van die reëls administrable vir werkgewers, die regulasies bepaal dat werkgewers sodanige bedrae as aanvullende loon kan hanteer. A opmerkings versoek dat, om te bepaal of die werknemer ontvang het 1000000 van aanvullende loon, moet werkgewers toegelaat word om in ag te neem die bruto bedrag van 'n aanvullende loon betaling insluitend enige voorbelaste aftrekkings wat toegeskryf kan word aan sulke aanvullende loon is. Maar voorbelaste aftrekkings, insluitend salaris vermindering deferrals, is nie includible in bruto inkomste vir die belasbare jaar en is nie lone onderhewig aan inkomstebelasting weerhouding. Daarom is die IRS en die Tesourie Departement het nie die voorstel aanvaar. Verpligte vaste koers weerhouding slegs van toepassing op die oorskot van aanvullende loon meer as 1.000.000 deur 'n werknemer van 'n werkgewer ontvang, met inagneming van alle betalings van aanvullende loon deur 'n werkgewer aan 'n werknemer. Daarom kan die nuwe verpligte vaste koers weerhouding op aanvullende lone van meer as 1.000.000 van toepassing op almal van 'n betaling of slegs 'n gedeelte van die betaling. Die voorgestelde regulasies dien verstande dat indien 'n bepaalde aanvullende loon betaling resultate in 'n werknemer meer as die 1000000 aanvullende loon drumpel, sal verpligte vaste koers weerhouding van toepassing in die mate waarin die betaling saam met ander betalings aanvullende loon voorheen aan die werknemer gedurende die jaar is in meer as 1000000. Omdat hierdie bepaling kan lei tot 'n werkgewer om te twee gedeeltes behandel van 'n enkele aanvullende betaling loon onder verskillende weerhouding regimes, antwoorde het gevra dat werkgewers toegelaat word om te kies om die volle bedrag van die betaling wat lei tot aanvullende betalings loon om die werknemer meer as die behandeling 1000000 as onderhewig aan verpligte vaste koers weerhouding. Antwoorde het ook versoek dat om te verhoed dat die verpligte vaste koers weerhouding slegs van toepassing op die gedeelte van 'n aanvullende loon betaling wat 1000000 oorskry, werkgewers toegelaat word om die verpligte koers slegs van toepassing op betalings ná die betaling wat veroorsaak dat die werknemer 1000000 of meer te ontvang van aanvullende loon. Die IRS en die Tesourie Departement gesluit laasgenoemde benadering kan nie versoen word met die wet. Artikel 904 (b) van die AJCA bepaal dat 8220if die aanvullende loon betaling, wanneer dit by alle sodanige betalings voorheen deur die werkgewer aan die werknemer gedurende die kalenderjaar, oorskry 1000000, die koers gebruik met betrekking tot so 'n oormaat sal gelyk wees die maksimum belastingkoers. 8221 Gevolglik is die finale regulasies voort te gaan met die reël dat, indien 'n aanvullende loon betaling resultate in die totale betalings aanvullende loon om die werknemer van die werkgewer gedurende die kalenderjaar oorskry 1000000, die bedrag van daardie betaling van meer as 1.000.000 (wanneer dit by die aanvullende loon betalings voorheen in die kalenderjaar) is onderhewig aan verpligte vaste koers weerhouding. Die finale regulasies egter toe werkgewers om die volle bedrag van die betaling wat meebring dat die werknemer ontvang totale aanvullende loon van meer as 1.000.000 as onderhewig aan verpligte vaste koers weerhouding behandel. Hierdie behandeling kan toepas op 'n werknemer-vir-werknemer basis. A opmerkings versoek dat leiding verskaf ten opsigte van die berekening van aanvullende lone vir doeleindes van die bepaling van die toepaslikheid van verpligte vaste koers weerhouding in 'n situasie waar salaris vermindering uitstel bedrae word uitgestel uit óf bruto betalings gereelde loon of bruto aanvullende loon betalings aan die werknemer. Die antwoorde het versoek buigsaamheid in die toekenning van so 'deferrals. Maar, ten einde aan verpligte vaste koers weerhouding van toepassing op 'n gereelde basis, betalings van lone moet korrek geïdentifiseer as óf gereelde lone of aanvullende loon. Daarom is die finale regulasies bepaal dat, in die bepaling van die bedrag van die aanvullende loon betaal, salaris uitstel bedrae word om die bruto betalings gereelde loon of die bruto betalings aanvullende loon waaruit hulle eintlik afgetrek toegeken. Byvoorbeeld, indien 'n werknemer het 'n geldige salaris vermindering ooreenkoms uitstel 10 persent van alle salaris en bonusse, en die werknemer het loon betalings gebaseer op 1500000 bruto salaris en 1000000 bruto bonusse voor vermindering vir die deferrals (en geen ander lone ontvang ), sal die werkgewer toe te ken 150,000 tot die bruto gereelde betaling loon en 100,000 tot die bruto aanvullende betaling loon. So, vir die doeleindes van die verpligte vaste koers weerhouding, die voorbeeld werknemer ontvang het 900,000 van aanvullende loon. Met inagneming van betalings deur agente van Werkgewers in die bepaling van Toepaslikheid van verpligte vaste koers Weerhouding Om te bepaal of die aanvullende loon deur 'n werkgewer aan 'n werknemer in 'n gegewe belasbare jaar betaal oorskry 1000000, die voorgestelde regulasies met dien verstande dat 'n werkgewer (die eerste werkgewer) moet oorweeg loon betalings aan die werknemer deur 'n ander persoon behandel word as 'n enkele werkgewer met die eerste werkgewer ingevolge artikel 52 (a) of 52 (b). Verder, as 'n werkgewer enlists 'n derde party om 'n betaling aan 'n werknemer van die kant employer8217s maak, die betaling sal oorweeg word as wat deur die werkgewer, selfs al is dit is om die werknemer mag gered het deur die derde party. Antwoorde het die mening uitgespreek dat werkgewers nie moet verwag word om aanvullende loon betalings deur 'n derde party agente tel om te bepaal of die 1000000 aanvullende loon drumpel is bereik. Hoewel die AJCA nie spesifiek of aanvullende loon betalings deur werkgewers deur agente moet in ag geneem word by die bepaling van die toepaslikheid van verpligte vaste koers weerhouding en geëis dat sulke lone in ag geneem word in ooreenstemming met die doel van die wetgewing om inkomstebelasting weerhouding lê op 'n grondslag wat meer in ooreenstemming met inkomstebelasting aanspreeklikheid. Versuim om betalings deur agente van 'n werkgewer sou 'n teenstrydigheid in die toepassing van verpligte vaste koers weerhouding gebaseer op die tipe van betaling stelsels wat werkgewers kies in plek te stel te skep oorweeg. So, die finale regulasies behou die oppergesag van die voorgestelde regulasies vereis dat betalings gemaak deur agente van die werkgewers in die bepaling van die toepaslikheid van verpligte vaste koers weerhouding (met die uitsondering van sekere betalings hieronder bespreek) moet in ag geneem word. A opmerkings versoek dat die gemene reg werkgewers toegelaat word om betalings deur agente as die betalings onwaarskynlik dat die verpligte vaste koers weerhouding sneller sou wees verontagsaam. Die opmerkings kennis geneem van die administratiewe las opgelê as 'n derde party aan die agent nodig is om elke betaling met die werkgewer te koördineer om te bepaal of die werknemer ontvang het 1000000 van aanvullende loon. Die opmerkings versoek dat agente word toegelaat om te veronderstel dat verpligte vaste koers weerhouding is nie van toepassing totdat jaar-tot-datum betalings wat hulle self maak om 'n bepaalde werker oorskry 100,000. Ook die opmerkings gevra dat werkgewers toegelaat word om aan te neem dat die verpligte vaste koers weerhouding is nie van toepassing totdat jaar-tot-datum betalings wat die werkgewer maak op 'n spesifieke werknemer, sonder inagneming van betalings deur 'n derde party betaler, oorskry 500,000. Ten einde verligting te bring met betrekking tot betalings deur agente, die finale regulasies bied 'n de uitsondering minimis-reël. 'N agent wat totale betalings loon, insluitend gereelde en aanvullende loon van minder as 100,000 aan 'n individu in enige kalenderjaar mag ander aanvullende loon verontagsaam uit die gemene reg werkgewer of enige ander agent van werkgewer wat die werknemer tot verpligte vaste koers sou onderwerp weerhouding. Net so kan 'n werkgewer aanvullende loon betalings deur 'n agent om 'n werknemer te bepaal of die werknemer die 1000000 drumpel bereik indien die agent totale betalings loon van minder as 100,000 aan die werknemer gedurende die kalenderjaar gemaak verontagsaam. As 'n agent nie bereik die 100,000 drumpel van lone aan 'n enkele werknemer betaal in 'n kalenderjaar, dan is die werkgewer, in die bepaling van die toepaslikheid van verpligte vaste koers weerhouding, moet in ag neem al aanvullende lone deur die agent betaal om te bepaal of verpligte plat koers weerhouding van toepassing op 'n loon betaling gemaak nadat die agent die 100,000 drumpel bereik. Net so, met die betaling dat die 100,000 drumpel, die agent wat 100,000 van betalings loon het aan 'n werknemer gedurende 'n kalenderjaar bereik, is nodig om in ag neem al lone deur die werkgewer en enige ander agent van werkgewer wat bereik betaal die 100,000 drumpel in die bepaling van die toepaslikheid van verpligte vaste koers weerhouding. Dit de minimis-reël is onderworpe aan 'n reël anti-misbruik, in die sin dat dit nie van toepassing op die werkgewer in situasies waar die werkgewer 'n reëling of reëlings geskep met vyf of meer agente as 'n skoolhoof effek van die reëling of reëlings is om te verminder toepassing verpligte vaste koers weerhouding ten opsigte van 'n werknemer. Toepassing van die de minimis-reël is opsioneel. 'N Werkgewer mag in ag neem al aanvullende lone deur agente betaal, ongeag hoe klein die betalings is van 'n bepaalde agent, in die bepaling van die vraag of die werknemer 1000000 van aanvullende loon ontvang gedurende die kalenderjaar. Net so, is 'n agent nie nodig is om die de minimis-reël toe te pas. Tariewe van toepassing vir die doeleindes van Opsionele vaste koers Weerhouding Die finale regulasies verander die opsionele vaste koers weerhouding op aanvullende loon om voorsiening te maak dat die 20 persent koers is slegs van toepassing aanvullende loon voor betaal tot 1 Januarie 1994. Die koers van 28 persent geld vir aanvullende lone betaal na 31 Desember, 1993, en voor of op 6 Augustus 2001. die Inkomstediens Versoening Wet van 1993, soos gewysig deur die ekonomiese groei en belastingverligting Versoening Wet van 2001, bepaal dat die aanvullende weerhouding koers nie minder nie as die derde sal laagste belastingkoers kragtens artikel 1 (c) van die Kode vir lone betaal toepassing ná 6 Augustus 2001, en voor 1 Januarie 2005 in ooreenstemming met hierdie wysiging, die regulasies bepaal dat die koers van 27,5 persent geld vir aanvullende loon betaal nadat 6 Augustus 2001, en voor of op 31 Desember 2001, die koers van 27 persent geld vir lone betaal na 31 Desember 2001, en voor of op 27 Mei 2003, en die koers van 25 persent geld vir lone betaal nadat Mei 27, 2003, en voor of op 31 Desember 2004 een opmerkings voorgestel dat opsionele vaste koers weerhouding vir lone betaal na 31 Desember 2002, en voor of op 27 Mei 2003, moet 25 persent wees. Die wet in werking ten tyde soos deur die ekonomiese groei en belastingverligting Versoening Wet van 2001 met dien verstande dat die aanvullende weerhouding koers nie minder nie as die derde laagste belastingkoers kragtens artikel 1 (c) van die Internal Revenue Code van toepassing 8220shall wees 1986.8221 die opmerkings verklaar dat die opsionele vaste koers weerhouding 25 persent moet wees, want die Werk en Groei belastingverligting Versoening Wet van 2003 met dien verstande dat die derde laagste belastingkoers kragtens artikel 1 (c) van die Kode na 31 Desember 2002, sal wees 25 persent. Daar is egter hierdie bepaling die verandering van die derde laagste inkomste belastingkoers tot 25 persent nie verorden in die wet tot 28 Mei 2003 So, ten tyde van die betalings van aanvullende loon gemaak na 31 Desember 2002, en voor 28 Mei 2003, die derde laagste belastingkoers kragtens artikel 1 (c) was 27 persent. Soos in die voorwoord van die voorgestelde regulasies, die IRS en die Tesourie Departement van mening dat die 27 persent koers vir hierdie tydperk is in ooreenstemming met die algemene beginsel dat die belasting diens van betalings loon word bepaal op grond van die pryse in effek op die datum waarop die lone betaal word. Verenigde State v. Cleveland Indiërs Co bofbal. 532 VS 200 (2001). Daarom is die finale regulasies voort te gaan om voorsiening te maak dat die opsionele vaste koers weerhouding vir lone betaal na 31 Desember 2002, en voor 28 Mei 2003, was 27 persent. Vir 2006 het die opsionele vaste koers weerhouding vir aanvullende loon van 1000000 of minder in 'n gegewe belasbare jaar is 25 persent. Die opsionele vaste koers weerhouding sal op 25 persent bly totdat belastingkoerse verander. 2 Aansoek van verpligte vaste koers Weerhouding Ongeag Employee8217s Persoonlike inkomstebelastingaanspreeklikheid antwoorde het gevra dat die finale regulasies bied 'n uitsondering van verpligte vaste koers weerhouding wanneer die werknemer die ontvangs van die aanvullende loon bedrag sal in aanmerking te kom om 'n verrekening inkomste belasting krediet of 'n verrekening inkomste te neem belastingaftrekking, maar geen uitsondering van die definisie van lone vir inkomstebelasting weerhouding doeleindes van toepassing. Par. Par. Voorbeeld 2. Voorbeeld 3. Par.


No comments:

Post a Comment